9 Şubat 2010 Salı

samsung star mı corby mi?



sevgiliceğizim bana sevgililer gününde telefon alıcakmış seç beğen dedi. bugünlerde samsung star ve corby arasında kalmış tek ben değilimdir heralde.
ikiside çok hoş cazibeli telefonlar ihtiyacım olsa ikisinden de 1 tane alim yani. keşke seçim yapma zorunluluğum olmasa. baya bi internet araştırmasından sonra sanırım samsung star almaya karar verdim. dünde corby almaya karar vermiştim :D
baya değişken bi insan oldum ben ya. neyse özelliklerinden bahsediyim biraz.
starda beni cezbeden 3,2 mp kamerası olması oysa ki corby de 2 mp.
büyük fark. starda ekran yana çevirince yana yatıyormuş. ama corbyde yatmıyormuş.
buda benim için büyük fark. benim wi-fi'le 3G le işim olmaz zaten. bu 2 telefonda da bu özelliklerden yok. corby renkleriyle çok şirin. bir bayan olarak tercih nedeni sırf bu olabilir. gerçi starın da pembesi var ama bi kaç yerde okudum pembe kapaklar orjinal değilmiş çabuk yıpranıyormuş. valla ben onların yalancısıyım. ama pembeden şimdilik soğudum sanırım.
beyaz ve siyah renk arasında seçim yapıcam. ajkım bana kesin siyahı seçtirir. beyaz da güzel ama of bilemiyorum. neyse fiyatlarına geliyim. çok farklı fiyatlar var piyasada. 360dan başlayıp 440a kadar çıkıyolar. hatta izmitte yeni açılan bi alışveriş merkezi şaşırmış 500 fiyat koymuş adamı dövcektim bugün. kararımı vermiş durumdayım. evet ben samsung star almalıyım.

1 yorum:

  1. blogumda 3 kısıye sectıgı ayakkabıyı hedıye edıyorum beklerım :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil