26 Ocak 2010 Salı

düğünümde bunu giymeliyim :)


Her kızın bi gelinlik hayali düğün hayali vardır heralde.tabi ki benimde var ve bazen bi gelinlik gördüğümde aman tanrım! bu gelinliği düğünümde giymeliyim diye düşünmeden edemiyorum.
tv deki dizilerde gördüğüm düğünlere özendiğimde oluyor ara sıra. allahım hayalimdeki düğünü nasip et yarabbim. amiiiin.
nerden çıktı bu düğün meselesi melaiqe senin yaşın kaç başın kaç dediğinizi duyar gibi oluyorum. ya internette online alışveriş sitelerinden birinde gezinirken rastladığım bi ayakkabı beni gelinlik düğün damat vs gibi hayallerin içine çekti. durduramadım kendimi. beni benden aldı. düğünüme götürdü. ve ayakkabıyı görür görmez "BUNU DÜĞÜNÜMDE GİYMELİYİM.!" cümlesini kurarak hem sevgilime mail attım hem kankama :D
çok heycan yarattı bu ayakkabı bende. ama çok harika yha. sizcede öyle deil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder