28 Ocak 2010 Perşembe


duvar stickerlarına ayrı bir ilgi duymaya başladım bu sene nedense ..
öyle böyle değil yani toptan satış yerini bulup da çok alıp internette satıcak kadar delisi oldum bu işin. hepsini sanki kendi ellerimle yapmışım gibi özenle saklayıp, çocuğummuş gibi özenle bakıyorum onlara.
o kadar güzeller ki toptan alışımı siz düşünün her birine ayrı aaa süper kelimesi çıkıo bi kere ağzımdan. bütün toptancıları gezip ayrı ayrı en güzellerini seçiyorum.
bu iş beni çok heycanlandırıyo. tamam belki ticaret ustası babamın dediği gibi kar marjı düşük bi iş ama çok keyifli. çok zevk aldığım bi iş. hem herkes demez mi istemediğin bi işi yapamassın. ancak ve ancak istediğin yaparken keyif aldığın işi yapabilirsin diye.

alın işte keyif alıyorum. bayıla bayıla yapıyorum bu işi.
her gün bi kaç sticker satıldığında heycanlanıyorum, extra mutlu oluyorum.
sabah erkenden kalkıp satış yapmışmıyım diye pc başına oturuorum.
aman allahım stickerlar beni delirtti galiba :)

SATIŞLARIMI GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN..

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder