26 Ocak 2010 Salı

duvar stickerları


Bu senenin ev modası stickerlar. gerçekten ummadığım kadar güzel duruyor duvarlarda.

insanın yapıştırdıkça yapıştırası her yeri sticker yapası geliyor yahu. :) çiçeklisinden böceklisine, böceklisinden ağaçlısına öyle çok çeşit varki aklımı başımdan aldılar gerçekten. hemde çok ucuz. kimisi diyo ki ben 50 tl ye buldum ne ucuz dimi. hııı ucuz sen bu ülkenin açlık sınırından habersiz yaşıosun heralde abla. hayret bişy!!! ben kaç paraya buldum dersiniz 8 tl cik!

ve inanılmaz güzeller. sandım ki böle aptal saptal bişey gelcek bana. internette buldum bide. ama 8 tl yazınca bi şansımı denim dedim.

iyki denemişim evime gelen herkes bayılıyo duvarlarıma. :) yuppii.

tabiki ben naptım sticker işine girmeye karar verdim. bu işte iyi para vardır diye.

ve naptım herkesten ucuza satmaya başladım 4 tl cik. piyasanın yarısı.




işte bu linkten tüm stickerlara ulaşabilirsiniz.

şimdilik sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder